Acidul folic si cancer de colon | nationalset.od.ua

Acid folic ÅŸi cancerului de colon

De viţă de vie, tomate coapte
Roşiile sunt o sursă bogată de acid folic.
Recenzat de catre forehand RN Terri

Să facă legătura între acid folic si cancerul de colon este încurcată. De cercetare curent este amestecat în ceea ce priveşte dacă acest nutrient împiedică sau încurajează de fapt, anumite forme de cancer. Deosebirile dintre aceste două constatări nu ar putea fi mai mare, iar juriul este încă în cercetare cu privire la care este cea mai precisă. Deşi subtil suplimentarea cu acid folic poate fi un efort sănătos faţă de prevenire a bolilor, consumatorii vor dori să se gândească de două ori despre mega-dozare pe aceasta vitamina.

Informatii despre acid folic


Acidul folic este unul dintre cele mai simple elemente nutritive pentru a obţine. Acesta este puternic prezenta in alimentele procesate. Motivul pentru care acidul folic este atât de omniprezentă în alimente comerciale este în întregime legată de cancer de colon. Potrivit Clinica Mayo , acid folic (folat) este:

Este pentru acest motiv, ultimele ca acidul folic este atât de comună în produsele alimentare comerciale. Acidul folic a fost demonstrat pentru a reduce şansele de defecte de tub neural la făt în timpul sarcinii. Starea cum ar fi spinării bifida pot fi prevenite prin suplimentarea cu acid folic în întreaga etapele timpurii ale sarcinii. Prin urmare, multe alimente au fost fortificate cu acid folic intr-un efort de a reduce şansele de a unui deficit la femei timpul sarcinii.

Cu toate acestea, sunt astfel de doze mari sau în mod necesar în condiţii de siguranţă recomandată în toate domeniile de prevenire a bolilor?

Cancerului de colon Link


De cercetare în cazul în care devine dificil de instituire a unui legătură între firma de acid folic si cancerul de colon este în cauză. În 2010, MSNBC a raportat pe studii recente care par a sugera faptul că dozele mari de acid folic poate provoca de fapt, cancerul de colon şi a altor forme de cancer. Aparent, oficialii din Chile a lansat concluziile care arată o legătură între creşterea cazurilor de cancer de colon în spitale deoarece alimentele fortificate de acid folic au fost introduse în ţară. Un alt studiu în Norvegia a constatat ca de cazuri de cancer a crescut cu 21 la suta atunci cand pacientii au suferit suplimentarea cu 800 de miligrame de acid folic. Cu toate acestea, aceste mai recente descoperiri norvegiană tratate cu cancer pulmonar, nu, de colon.

O mai distincte de model

În contrast, Societatea Americana de Cancer este în continuare în prezent de raportare ca acidul folic ar putea fi un nutrient important în prevenirea cancerului general. Studii înainte de 1994 păreau să indice faptul că de acid folic scade de fapt, sansa unei femei de cancer de colon. Un studiu mai tarziu si chiar mai mari la scară sprijinit aceste constatări, care arată că persoanele care au consumat cel puţin două băuturi alcoolice pe zi au fost semnificativ mai putin probabil de a dezvolta cancer de colon în cazul în care suplimentat dieta cu acid folic.

Aprecierea mai puţin semnificative

Un studiu de 2010, cu toate acestea, a concluzionat că vitamina nu a avut nici un efect semnificativ asupra cancerului, riscul de accident vascular cerebral, sau atacuri de cord. Societatea Americana de Cancer are luciu peste unele puncte de vedere ştiinţific a arătat că încercarea de a legătură într-suplimentarea cu acid folic, cu o posibilă creştere a cancerului, dar nu legătură într-firma a fost stabilită.

Variind Concluzii

De la cea mai mare parte de cercetare şi informaţii disponibile pe web, cititorii pot ajunge la o multitudine de concluzii, cum ar fi:

  • Suplimentarea cu acid folic creste riscul de cancer de colon, impreuna cu alte tipuri de cancer
  • Acidul folic poate preveni cancerul de colon ÅŸi în alte tipuri de cancer
  • Acidul folic poate avea nici un efect asupra cancerului de nici un fel
  • Acidul folic poate fi periculos ca un nutrient izolat

Desen Concluzii Safe

Până la cercetarea actuală poate emite o declaraţie fermă în ceea ce priveşte rolul de acid folic atunci când vine vorba de cancer de colon, cititorii mai solid concluzie poate ajunge la este în ceea ce priveşte cantitatea şi mijloacele de achiziţie acid folic. Societatea Americana de Cancer încheie său manifest în acid folic, cu ideea că este mai sigur de a obţine acest nutrient din alimente integrale, cum ar fi produse proaspete, mai degrabă decât cerealele fortifiate si suc de portocale. Este dificil să supradozajului privind acid folic prin astfel de mijloace, precum vitaminele din alimente integrale sunt găsite complet cu cofactori si enzime necesare pentru asimilarea lor. Mai mult decât atât, acest lucru ar putea reduce aportul cuiva globale de alimente prelucrate care au fost observat pentru a creşte şansele de a cancerului de colon, oricum. Având în vedere că produc prime proaspete este absolut plin de antioxidanti si fitochimicale care Centers for Disease Control cred ca ar putea lupta de fapt şi de prevenire a cancerului de colon, această abordare oferă o victorie / victorie soluţie pentru persoanele în cauză. Indiferent de abordarea vă decideţi să ia, cu toate acestea, este important să vorbesc cu furnizorul de asistenţă medicală dumneavoastră înainte de a adăuga acid folic la regiment de sănătatea dumneavoastră.

Subiecte conexe