Beneficii de vitamina B6
Vitamina B6 , de asemenea, numit piridoxina, este un element esenţial, solubil în apă vitamina corpul are nevoie zilnic pentru a funcţiona corespunzător. Aceasta vitamina este implicata in reactiile enzimatice, metabolismul proteinelor, şi funcţia sistemului imunitar în corpul dumneavoastră.
Care sunt beneficiile de a lua B6?
Puteţi obţine beneficiile pentru sănătate ale vitaminei B6 prin consumarea alimentelor bogate in vitamina B6 sau suplimente dietetice.
Cu toate acestea, dacă aţi consuma aceasta vitamina din suplimente alimentare, este important să discutaţi mai întâi cu medicul dumneavoastră şi consumă numai recomandată, dozaje în condiţii de siguranţă.
Corectarea B6
Utilizarea B6 suplimente pot ajuta la ameliorarea simptomelor asociate cu o deficienta. Conform Oficiului de Suplimente alimentare , simptomele de un deficit pot include:
- Un tip de anemie numita anemie microcitară
- Dermatită
- Imunitar slăbit funcţia de
- Confuzie
- Depresiune
- Iritabilitate ÅŸi convulsii la sugari
Potrivit Medline Plus , majoritatea adulţilor nevoie de 2.5 la 25 de miligrame de vitamina B6 în fiecare zi pentru a ajuta la corectarea unui deficit, şi femeile care iau anticonceptionale ar trebui sa consume 25 la 30 miligrame pe zi pentru a ajuta la a corecta o deficienta. Discutaţi cu medicul dumneavoastră înainte de a lua orice supliment B6 pentru a vă asigura că este în siguranţă pentru tine.
Scutirea de sindromul premenstrual (PMS)
Unele studii arată că, luând suplimente de vitamina B6 poate ameliora simptomele asociate cu sindromul premenstrual, sau PMS. Medline Plus că rapoartele dozaje utilizate pentru a trata simptomele sindromului premenstrual intervalul 50 - 100 de miligrame in fiecare zi. Un studiu publicat intr-o editie din 2009 a Jurnalului canadian de farmacologie clinica a constatat că, deşi de calciu a fost cel mai eficace pentru ameliorarea simptomelor PMS, rezultatele au aratat ca suplimentele pot trata în mod eficient, de asemenea, sindrom premenstrual.
Tratamentul crizelor
Vitamina B6 este utilizat pentru tratamentul crizelor cauzate de un deficit, în special la sugari şi copii. Potrivit unui studiu publicat intr-o editie 2011 a Genetica Moleculara si metabolice , doze eficiente utilizate pentru tratamentul crizelor intervalul 15 - 30 miligrame per kilogram de greutate corporală pentru sugari şi de până la 500 de miligrame pe zi pentru adulţi. Întotdeauna se consulte cu medicul dumneavoastră înainte de a lua suplimente de vitamina B6 sau oferindu-le la un copil.
Producţia de anticorpi
Vitamina B6 este implicată în producerea de anticorpi în corpul dumneavoastră, care vă ajută să lupte împotriva bolilor. Consumă cantităţi adecvate de aceasta vitamina, pe bază de zi cu zi va ajuta la intarirea sistemului imunitar şi păstraţi-vă în sănătos cu putinţă. Pentru productia de anticorpi maximă, consumă cel puţin Institutul de Medicina de cerinţe minime de zi cu zi pentru vârsta ta şi grupului de gen.
Glucozei din sânge de control
Potrivit Medline Plus , consumă cantităţi adecvate de vitamina B6 poate ajuta la controlul nivelului de zahăr din sânge în corpul dumneavoastră. Acest lucru este benefic în special dacă aveţi diabet zaharat, de pre-diabet, sau sunt la risc pentru a dezvolta diabet zaharat. Pentru a ajuta la tine la nivelul zahărului din sânge într-un interval normal, consuma cel de la Institutul de Medicina a cerinţelor minime de zi cu zi.
Cele mai bune surse de vitamina B6
. Suplimentele si alimentele sunt cele mai bune surse B6 alimente bogate in includ:
- Carne
- PeÅŸte
- Păsări de curte
- Năut
- Unele cereale fortificate micul dejun
- Banane
- Nuci
- Brânză
- Cartofi
- Cerealele integrale
Vitamina B6 Cerinţe
Valoarea minimă a acestei vitamine pe care aveţi nevoie pe o bază de zi cu zi depinde de sexul şi vârsta. Institutul de Medicină stabileşte cerinţele minime de zi cu zi, după cum urmează:
| Populaţia Group | Vârstă | Cerinţe de zi cu zi |
|---|---|---|
| Sugari | 0 ÅŸi 6 luni | 0.1 miligrame |
| Sugari | 6 ÅŸi 12 luni | 0.3 miligrame |
| Copii | 1 - 3 | 0,5 miligrame |
| Copii | 4 - 8 | 0.6 miligrame |
| Copii | 9 - 13 | 1.0 miligrame |
| Fete | 14 - 18 | 1.2 miligrame |
| Băieţi | 14 - 18 | 1.3 miligrame |
| Femei | 19 - 50 | 1.3 miligrame |
| Femei | Peste 50 | 1.5 miligrame |
| Bărbaţi | 19 - 50 | 1.3 miligrame |
| Bărbaţi | Peste 50 | 1.7 miligrame |
| Femeile gravide | Toate vârstele | 1.9 miligrame |
| Femeile care alăptează | Toate vârstele | 2.0 miligrame |
Discutaţi cu medicul dumneavoastră
Discutaţi cu medicul dumneavoastră înainte de a lua orice forma de supliment alimentar, inclusiv unele multivitamine. Consuma prea mult din aceasta vitamina poate cauza efecte adverse asupra sănătăţii, cum ar fi slaba coordonare, amorţeală, sau deficienţe senzoriale. Suplimentele alimentare pot de asemenea, interacţiona cu anumite medicamente. Printr-o dieta bine echilibrat si sanatos, va consuma probabil o cantitate suficientă de vitamina B6 pe o bază de zi cu zi.
-(2).jpg)





